Praca z tekstem – rozumienie tekstu czytanego, ćwiczenia leksykalne
Archives
ZEHN BELIEBTESTE BACKWAREN AUS DEUTSCHLAND
Praca z tekstem czytanym – ćwiczenia na rozumienie tekstu czytanego, nazwy wypieków
GANZ DEUTSCHLAND HAT FERIEN
Praca z tekstem – rozumienie tekstu czytanego, czynności wykonywane w czasie wakacji
EINMAL MIT DEM 100er DURCH BERLIN
Praca z tekstem – rozumienie tekstu czytanego, zabytki Berlina, quiz o Berlinie
DIESE 10 DINGE HAT DEUTSCHLAND ERFUNDEN
Praca z tekstem, rozumienie tekstu czytanego
DIE DEUTSCHEN UND IHR BIER. PRACA Z TEKSTEM
Ćwiczenia do pracy z tekstem, rozumienie tekstu czytanego oraz ćwiczenia realioznawcze
Die 10 beliebtesten Sehenswuerdigkeiten in Deutschland
Praca z tekstem, ćwiczenia realioznawcze
DAS WOLLEN TOURISTEN IN DEUTSCHLAND SEHEN
Praca z tekstem, ćwiczenia leksykalno-gramatyczne oraz realioznawcze do tekstu
Propozycja indywidualnego toku nauczania dla uczennicy klasy 3
Wstępny indywidualny program nauczania dla uczennicy klasy 3
Test sprawdzający wiedzę na ocenę celująca
TEST SPRAWDZAJĄCY NA OCENĘ CELUJĄCĄ, MATERIAŁ Z KLAS OD 1-3
Konspekt lekcji. Wie schmeckt es?
Meine Freizeit. Ćwiczenia leksykalne. Fokus 1, rozdział 2
Ćwiczenia na słownictwo dotyczące wolnego czasu.
Scenariusz lekcji „Wie schmeckt es?”
Scenariusz lekcji przy użyciu filmu dla młodzieży „Treffpunkt Berlin”. Utrwalenie słownictwa z tematu „Jedzenie, produkty żywnościowe i zachowanie się w restauracji”.
Ćwiczenia powtórzeniowe. Aha Neu 1. KP. Kapitel 1
Powtórzenie wiadomości z rozdziału 1.
Rekcja czasownika
Ćwiczenia utrwalające rekcję czasownika.
Kultur. Karta pracy
Karta pracy do lekcji „Das Thalia Theater lädt ein”
Powtórzenie materiału z rozdziału „Farben meiner Welt”
Utrwalanie wiadomości z rozdziału 2. aha! Neu KR część 4
Imperfekt czasowników sein i haben. Kartkówka. Fokus 2. Kapitel 2
Kartkówka sprawdzająca odmianę czasowników „sein”i „haben” oraz użycie ich w zdaniach.
Berufe, Umweltschutz. Ustny arkusz maturalny
Egzamin ustny z języka niemieckiego (matura).
Reisen, Ernährung. Ustny arkusz maturalny
Egzamin ustny z języka niemieckiego (matura)
zestaw pytań
Freizeit, Einkäufe. Ustny zestaw maturalny
Egzamin ustny z języka niemieckiego (matura). Zestaw pytań
Odmiana przymiotnika po rodzajniku nieokreślonym oraz określonym
Zadania utrwalające odmianę przymiotnika po rodzajniku określonym i nieokreślonym.
Sklepy
Karta pracy utrwalająca nazwy wybranych rodzajów sklepów.
Literarische Texte im Fremdsprachenunterricht
Der Einsatz literarischer Texte hat positive Konsequenzen für den Fremdsprachenerwerb. Besonders gut geeignet sind literarische Texte mit hohem Anteil der landeskundlichen Inhalte. Gedichten und Liedern soll auf jeden Fall im Fremdsprachenunterricht ein breiter Raum eingeräumt werden.
Landeskundliche Inhalte im Fremdsprachenunterricht
Landeskunde ist ein untrennbarer Bestandteil des Fremdsprachenunterrichts. Sie trägt zur Entwicklung rezeptiver und produktiver Fertigkeiten bei. Durch die Begegnung mit landeskundlichen Materialien (mit Zeitschriften, Gedichten, Liedern etc.) entwickeln die Lernenden ihre Kommunikationsfähigkeit.
Aktion Deutsch 1. Kapitel 3 – fiszki_lekcja 3.3
Fiszki do kserowania dwustronnego ze słownictwem z lekcji.
Aktion Deutsch 1. Kapitel 3 – fiszki_lekcja 3.2
Fiszki do kserowania dwustronnego ze słownictwem z lekcji.
Aktion Deutsch 1. Kapitel 3 – fiszki_lekcja 3.1
Fiszki do kserowania dwustronnego ze słownictwem z lekcji.
Aktion Deutsch 1. Kapitel 2 – fiszki_lekcja 2.3
Fiszki do kserowania dwustronnego ze słownictwem z lekcji.
Aktion Deutsch 1. Kapitel 2 – fiszki_lekcja 2.2
Fiszki do kserowania dwustronnego ze słownictwem z lekcji.