Scenariusz lekcji 2. Budowa i funkcje skóry
Lekcje: Scenariusze lekcji
Autor: |
Ewa Jastrzębska, Ewa Kłos, Wawrzyniec Kofta, Ewa Pyłka-Gutowska |
Segment: |
Szkoła podstawowa klasy 4-8 |
Przedmiot: |
Biologia |
Klasa: |
7 |
Cykl: |
Biologia |
Część: |
Wszystkie |
Scenariusz zawiera wymagania podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne (w tym kartę pracy, zał. nr 1 i nr 2) i odpowiedzi do zadań w zeszycie ćwiczeń. W przebiegu lekcji są omawiane m.in. budowa i funkcje skóry oraz jest zalecane przeprowadzenie doświadczenia, w którym określa się obszary skóry bardziej wrażliwe na dotyk (opuszki palców) i mniej wrażliwe na dotyk (wierzch dłoni, przedramię).