Scenariusz lekcji 29. Motyw tułaczki i wędrówca w romantycznej poezji i prozie. Analiza „Hymnu” Juliusza Słowackiego i „Opisu podróży do Jerozolimy” Francois Rene de Chateaubrianda

Lekcje: Scenariusze lekcji

Autor:

Beata Torbicka

Segment:

Szkoły ponadgimnazjalne

Przedmiot:

Język polski

Klasa:

Wszystkie

Cykl:

Nowe Lustra świata

Część:

3

Scenariusz lekcji poświęconej motywowi tułaczki i wędrowca w romantycznej poezji i prozie („Hymn” J. Słowackiego, „Opis podróży do Jerozolimy” F.R. de Chateaubrianda)

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555